soligt rakt igenom

Listor och summeringar, Vardagligheter;

 
idag har jag haft en så himlans bra dag. bra saker som hänt idag:
  • det var soligt
  • jag var ute mellan lektionerna. ute som i utomhus. hur ofta händer det liksom
  • jag förstod ett mattekapitel och fick därmed känna mig lite smart
  • och så fick jag vattenmelon på jobbet och jordgubbar när jag kom hem
  • ett 50mm f/1.8 objektiv som jag tittat på länge hamnade i min ägo!! oops
  • en av mina vänner gick balen
  • jag hann med massa plugg? kan ej fatta att det är 6(!!!) skoldagar kvar med tanke på hur mycket skolarbete som kvarstår men aja nu är lite gjort
  • dethär projektet som jag nämnt några gånger här på bloggen: idag rörde det sig framåt cirka ett jättekliv å jag fick glädjekramas
  • fick reda på att vi ska till västkusten i helgen?? mm ja tack mycket välbehövligt
 

Sandra Leone

Vad härligt det låter!

Svar: <3
joré

Ebba

Svar: Ja, sommaren är underbar!