helgsummering

Listor och summeringar, Vardagligheter;

alltså, dehär fyra dagarna!! kan vara den mest välbehövda långhelgen någonsin. jag har spenderat x antal timmar i solen, ätit x kilo god mat, andats x liter varm kvällsluft som luktar grill och sovit x antal timmar. tänkte göra en sånhär liten summering av allt fint jag gjort så jag kan leva på det fram till sommarlovet. 
 
 
1. en styck mycket vacker solnedgång åh åh!! skulle springa egentligen med var tvungen att stanna varannan meter och fota. plikten kallade!! eller nåt
2. jag å broder spelade pingis på baksidan och vips så kom mamma ut med nybakade scones + smör + ost + sylt?? 10/10 mycket fint mycket mycket gott
 
 
 
3. på tal om mat! pizza är också bra mat. till och med kall är den god?
4. och så var jag på sommarstugevisning med familjen. inget vi ska ha, men det var kul att åka på utflykt. 
 
 
5. dethära!! min pappa, som rökt typ hela sitt liv, har sen han fick en hjärnskakning för några månader sen slutat röka och idag gick han ut å sprang med mig! är mkt stolt<33
6. jag och brorsan skrubbade balkongen och solen gjorde så det blev regnbågar på golvplankorna
 
 
7. en solig promenad! originellt! satte mig på en äng och bara tittade på himlen en stund för sånt kan man ju göra. sen märkte jag att det fanns myror där jag satt. 
8. mer pizza + sol + bara ben.  här även feat. HungrigaHunden_06. 
 
 

Maja

Åh scones!!! Måste bakas snarast!!!

Svar: ja!!! står bakom dig i detta beslut
joré

Karin

Låter som en underbar helg =) Var alldeles för länge sedan jag åt scones. Underbart söt bild på hunden också :)

Svar: haha, ja, det var länge sedan jag åt scones innan med!! ;-) tack!
joré

Veronica

Ser ut och låter som att du hade en toppenhelg! Utflykter, djur, fint väder och god mat är ju sällan fel.

Svar: jo, det kan jag hålla med dig om! ;-)
joré

Angelica

Låter som en fantastisk helg!!

Svar: det var det!
joré

ISA

men hallå hur mycket fina bra saker kan man hinna på en helg!? löve it. sommar <3

Svar: ja om man verkligen försöker (eller faktiskt inte försöker alls) så hinner man en del. ellerhur!! <33
joré

Matilda

Vilka sommarkänslor! :D så bra med detta vädret vi fått.

Svar: ja men ellerhur!
joré

Daniella 🌙

men hallå kall pizza är ju ca livets bästa? speciell kall dagen efter pizza, helst kebab med vitlökssås... mer än ofta SPARAR jag halva pizzan för att kunna äta kall till frukost dagen efter för jag vet att jag kommer vara dödligt bakis haha <3

Svar: hahhaa åh!! ja. kall pizza är minst lika gott som varm. <3
joré