sånt som fastnat i mobilen på sistone

Vardagligheter

 
1. en halvdrucken kopp kaffe och matteböcker
2. eljusspåret som fortfarande är täckt av ett snö/istäcke (ni anar inte hur glad jag blev när jag insåg detta pga det innebär att jag inte *kan* tvinga mig själv börja löpträna riktiiigt än)
3. en solig dag då jag slutade tidigt och satt på trappan och sörplade citronvatten och läste psykologiuppsats 
4. vägen mellan skolan och busshållplatsen en sen onsdagskväll
 
 
5. banan och jordnötssmörsmilkshake!!! (banan + jordnötssmör + mjölk = sant)
6. en annan promenad. 
7. en sen bussresa hem ca dagen innan jag övergav min vinterkappa
8. _bästa_ chokladen någonsin. finns på lidl å smakar himmelskt sött och gott och fräscht och mjukt och krispigt på samma gång. är slut nu. 

Nathalie

Den där chokladen lät ju bara så god! Vitchoklad + kokos ihop kan ju inte vara annat än bra <3

Svar: precis vad jag tänkte... och det visade sig vara sant!!
joré

Daniella 🌙

hallå får jag länka dej i min sidomeny?

Svar: jaa!!! verkligen <3
joré