godmorgon våren

Vardagligheter

 
godmorgon!! idag har jag sovmorgon och har redan hunnit med frukost och en hundpromenad inklusive djupa livsfunderingar, besvikelse över att det fortfarande ligger kvar is på sjön och en barnslig glädje över snödropparna och krokusarna som dykt upp ur snön. dagens väderprognos visar tre stycken olyckliga grader och nästa vecka har någon hittat på att det ska snöa igen men än sen då. har det börjat blomma är det vår.  
 
jag vill: 
  • dricka kaffe ute på altanen i morgonsolen
  • byta jacka
  • gå på långa soliga promenader
  • se skogen vakna till liv
  • plocka blommor och fylla min lilla skrivbordsvas som stått tom sen typ november (jag hade en växt i men den dog) (hehe)
  • vakna pigg
  • kunna springa elljusspåret
 

Daniella 🌙

Högsta temperatur under dagen blir 12 grader står det i min app. Ändå känns det så kallt.

Svar: 12 grader??!! låter ju himmelskt. 3 grader känns ganska kallt med, vågar jag påstå.
joré

ISA

men bor du på nordpolen eller? hehe, här säger ryktet 11 grader imorgon. Tror du jag är LYCKLIG ELLÖÖÖÖR? <3

Svar: jag börjar undra samma sak??? men nä, bor ändå i det som kallas mellersta sverige?? vill flytta till dig
joré

Maja

Åh vad fina bilder! Älskar att vårblommorna börjar visa sig! :)

Svar: tack!! ja blev såå glad!!
joré

partner in créme

åh ja, får en komma och dricka kaffe med dig? listan ser underbar ut och jag håller med. längtarlängtarlängtar till vår. vädret ex idag var ju underbart, fantastico och marvellous!! puss på näsan och lycka till på basketen <3

Svar: det får en!! jag längtar med. massor. puss!
joré

Freja - Trelleborgs största blogg

Fina bilder :)

Svar: tack! :)
joré

Sandra Leone

Åh det här låter så fint!

Svar: ellerhur!!
joré