en artonårsdag

Vem är "jag"?

 
för sisådär snart två veckor sedan fyllde jag arton och det firade jag genom att bjuda den större delen av mina vänner hem till mig! jag och mamma gjorde jordgubbstårta<333
 
 
och lagade massa god plockmat!
 
 
å bordet var dekorerat med min samling porslinshundar som stått i garaget de senaste åren, men var något jag jobbade flitigt på att samla ihop som liten. 
 
 
det regnade, som det så ofta gör just den artonde juni, men jag hade massa blommor inne. bland annat denna krans som jag överraskades med! ser ni att det är mina initialer? ett inuti ett D! så fin!! nu ska den få torka på min vägg i rummet
 
 
sen kom de första gästerna!! tjoho!! partypingla ett och två
 
 
och fler. mamma och lillebror min höll tal och alla blev helt tårögda, så vackert var det
 
 
ytterliggare två tjusiga vänner ramlade in
 
 
å några till!! sen åt vi tills vi nästan sprack och lekte lekar och och dansade
 
 
avslutar med en johanna i mycket förförande pose!! tack allihopa för en fantastiskt fin födelsedag<3

Karin

Grattis i efterskott =) Verkar varit en helt underbar dag och jordgubbstårta är såå gott!

Svar: tack så mycket!! ✨
joré

Lovisa (wildisland)

Grattis i efterskott! Ser ut som ett riktigt lyckat firande!

Svar: tack så mycket!! det var det!
joré

Mikaela

Grattis! Tårtan ser god ut och vilken kul dukning med porslinshundarna! Personligt och gulligt!

Svar: tack så mycket! tårtan var riktigt god!
joré