vecka åtta

Listor och summeringar, Vardagligheter;

hej bloggen!! idag är det tyvärr söndag. så äre. men! vi ska inte sörja, utan vi ska titta på hur min vecka har sett ut.
 
 
balans i livet innebär att man blandar bra saker med dåliga så här har vi min veckans mix: 1. plugg och 2. hundgos.
 
 
3. skuggspel 4. turbulens
denna veckan har varit en solig vecka!! vad gäller vädret alltså. och skakig. vilket avspeglas i en bild min mobil knäppte av misstag. det är min kalender på bilden. en kalender som jag kollar i lite för sällan vilket har lett till att jag dubbelbokat mig själv x antal gånger denhär veckan. det brukar inte hända så ofta, men den här veckan har jag verkligen haft mitt huvud på något annat ställe än det ska vara? jag vet inte. blir galen på mig själv när jag är sånhär. 
 
 
5. mönstrade bussäten 6. mums
klev på bussen imorse för att åka till stan och bruncha med några vänner och blev fick någon sorts moodboost av  klädseln på sätena?? inte den vanliga tråkiga röda. busschauffören var grumpy af men vad gör det. har också pausat plugget och gjort efterätt med mamma. också en såndär typisk sak som höjer mitt humör flera snäpp. 
 
det var det!!! vi hörs vecka nio, nu ska jag återgå till att läsa på om typ... net national product??

Sandra

SÅ härliga bilder och vad mysigt det låter med hundgos :)

Svar: tack snälla. hundgos är bäst.
joré

Sandra Leone

Bild 6, alltså mums!

Svar: jaaa sååå gott!!!
joré

ISA

aaah vet du hur mattesugen jag blir av första bilden!? haha such a geek <3

Svar: hahahah alltså??
joré