photoboothglass

Vardagligheter

 
god kväll bloggen!!! detta är en livsuppdatering. klockan är kvart i tolv och jag sitter och äter glass. såndär glass som en alltid åt när en var liten, med tunn tunn choklad utanpå och halvtaskig (men god) mjölk(typ?)glass inuti. kan vi prata om den lelle piggen längst upp på glassen??... inTe?? okej
 
idag har jag haft en helt genomvanlig tisdag (skola + debattklubb + jobb + sent tåg hem + nästan spagat pga halt + liteekonomipluggkanske). förutom det att när jag kom hem hade mamma inhandlat blåbärspaj + macarons + godis. detta var fint och tro mig, I treated ma self. u should always treat yo self. retweetade denna tweet för ett tag sen och den förklarar ganska bra hur jag lever. på tal om twitter: följ mig. ibland drar jag till med något kul.
 
annars då? jo det är bra tack!! några temporära ändringar i mitt schema innebär att jag har sovmorgon måndag tisdag onsdag och även om det slutar med att jag stressdiskar, klär på mig det första jag hittar och springer till tåget så tycker jag om det. nästa vecka ska jag väl börja med att åka till skolan som vanligt och utnyttja sovmorgnarna till att plugga.  i den bästa av världar det vill säga.
 
på tal om att följa mig på andra ställen!! följ min pinterest om ni vill veta vad jag tycker är *inspirerande* när klockan är ca 02.34 och jag inte kan sova.