mycket jag

Listor och summeringar

 
hej kamrater! har tänkt på er ofta men skrivit till er sällan (inte alls) på sistone. vad det beror på? tidsbrist. och att jag när jag väl har tid, vill jag slita mig bort från datorn och faktiskt göra grejer. aja, det får väl gå lite i vågor dethär med att blogga. 
 
här är en lista om mig i denna tid som kallas nu, bara för att ni ska få höra hur långt i livet jag kommit sen sist. 
 
jag äter jordnötssmör. snittar en burk/vecka.
jag gör så mycket och samtidigt ingenting alls. är upptagen hela kvällar och kan sedan, när jag ligger i sängen, knappt redogöra för en enda minut. vet inte vad det beror på. tiden flyter ihop.
jag tänker på folk. sådana som jag inte borde tänka på alls och sådana som jag borde tänka på mer.
jag måste skriva klart, korrläsa, skriva om en herrans massa uppsatser. 
jag läser för tillfället kallocain men också kurslitteratur. 
jag undrar vart framtiden tar mig! jovisst är det fint att inte veta men ibland känns det som om jag är redo att släppa allt som varit och allt som är och då vore det skönt med en liten ledtråd om vart man är påväg.
jag sparar tid så jag kan slösa den senare.
jag vill baka lussekatter! mamma frågade mig om jag hade lust att baka igår, men jag sa nej pga jobbade med uppsats. 
jag lyssnar på hur min hund snarknar och en väldig massa klassisk musik pga enda jag kan plugga till.
jag dricker varmt vatten med lime i och tycker det smakar kokos? håll med mig någon
jag kallas george... 
 
 
 
jag ska komma ihåg att vattna mina växter bättre för just nu har jag ett gäng slopande blad i mitt rum.
jag avundas de som kan svälja klumpar i halsen. själv måste jag alltid få utlopp för mina. 
jag ler när jag tänker på förra helgens äventyr.
jag hör av mig snart igen! 
 
 

rebecca

har du testat ICA Ecos jordnötssmör med havssalt!?? BÄSTA SOM FINNS.

Svar: nej dethär jag inte! tycker garants crunchy är god dock, men vet inte hur det står sig mot ICAS... :)
joré