mallis<3 plus saker jag är glad över

Listor och summeringar, Resor;

 
hej igen! idag har jag haft en förvånansvärt bra dag
 
 
 
eller ja, egentligen har jag mått häpnadsväckande bra sen jag kom hem överhuvudtaget? vanligtvis brukar jag deppa ihop litegranna när jag kommer hem från en resa pga har en sådan hatkärleksrelation till vardagsliv och rutiner, men inte denna gång
 
 
här är därför lite saker jag är glad över: 
 
• vänner som bjuder över en på tjejkväll inklusive thaimat samma dag som man kommer hem och finfrukost dagen därpå 
 
• att mitt och johannas projekt närmar sig slutet och vi ska ha vernissage snart?!? obs HÄR kan ni läsa mer om det
 
 
 • alla bilder från mallorca pga de ger mig flashbacks till hur vi sjöng i bilen, snirklade oss upp för berg och letade parkeringsplats i en evighet. tänk att minnen ändå är det enda man har i slutet av livet? vet ej om sorgligt eller fint
 
 
• bästa, älskade johanna som hittad en glömd kaka på bordet idag och exalterat utbrast "vems mat är det här? ÄR DET MIN?" och hur väl detta ögonblick beskriver henne
 
 
• känslan när man träffar en vän man ej sett eller hörts med på hela sommaren och står och pratar ikapp under en gatulampa i svensk-sommarkyla
 
 
• att jag lyckats förtränga hur opepp jag är på skolan genom att hålla mig upptagen. ibland är det bra att inte hinna tänka
 
 
• mat. idag åt vi kräftor hemma och jag blev så glad i magen
 
• min familj! de får mig att skratta varje dag och alltså ärver man humor eller hamnade jag bara väldigt rätt?