malmö

Resor

hej bloggen!! sen jag kom hem i söndags känns det som om jag hamnat i denhär baljan kallad livet som för tillfället svämmat över med plugg, så jag har mest kämpat med att hålla huvudet ovanför ytan tills nu. därför tycker jag att vi idag kollar tillbaka på min söndag. 
 
 
tidigt tidigt i söndags morse landade vi i köpenhamn och stannade sedan en stund i malmö. det är så mysigt tycker jag, att få se en stad vakna upp, gnugga sömnen ur ögonen och bli morgonkysst av solen.
 
 
medan vi väntade på att något kafé skulle öppna och vi skulle få frukost i magarna hann vi promenera runt en del.
 
 
körsbärsblommorna hade precis börjat blomma!! aghh!! hypen
 
 
och jag fastnade i någon minut framför dethär fina skyltfönstret
 
 
och mest överallt egentligen
 
 
denhär affären till exempel, med sina färgglada, oupptäckta läskburkar och affischer som överlappar varanda
 
 
tills vi kom hit, till katterna. älskade dem när jag var liten (för övrigt också ca den enda formen av katt jag gillar). fastnade här längst. 
 
 
malmö är fint, jag saknar det. 

Daniella 🌙

du tar så galet fina bilder <3

Svar: aww!!!! tack snälla
joré

Beatrice

Åh, så kul att den där lilla affären med läskburkarna är ganska så rakt nedanför där jag bor! Har aldrig riktigt tänkt på den som fin dock, men den har rätt bra grejer för överkomligt pris!

Svar: men haha vad häftigt ändå?? <3 tyckte den var så färgglad!!
joré

Emmy

Superhärliga bilder, Malmö är såå fint! :)

Svar: tack!! ja, visst är det!
joré