ny växt!!

Listor och summeringar, Vardagligheter;

 
för typ några veckor sen fick jag en växt av mamma. en växt. ett träd. en palm. djungelfaktor ökad x1000. mucho gusto!!
 
andra saker jag gillat denhär veckan:
  • jag har börjat skriva på mitt svenskatal!! small step for humanity big step for me yes! det är inte bra och det är inte fint med det har påbörjats OCH DET ÄR ALLT SOM RÄKNAS. 
  • jag vaknade halv elva idag och fick pannkakor till frukost.
  • perioden fredag-lördag denna veckan hann jag se  _ f y r a _  (4) filmer. det är typ... 8 timmar? har alltså spenderat åtta timmar kollandes på film.  jag klagar inte. 
  • har haft noll prov denna vecka? livet har känts som klappa ett extremt sällsynt utrotningshotat djur. 
saker jag hatat denna vecka:
  • mig själv varje gång jag glömt mitt te så det kallnat.
veckans insikt: att skriva veckoutvärderingar nu är bra mycket roligare än det var i fyran. 
 

Stella

Älskar dina högar bredvid växten <3

Svar: hihi ja det är ett ypperligt sätt att få undan alla pluggböcker från skrivbordet. för övrigt älskar jag dina kommentarer stella, blir lika glad varje gång!! tack <3
joré

Sandra

Men åh, så snygg palm! älskar stora och spretiga växter :)

Svar: jaaa de är verkligen bästa?? skapar helt ny atmosfär i rummet på något sätt :)
joré

Frida

Åh asså älskar allt med detta inlägget, jättefin ny palm och så finurlig veckosammanfattning så jag vet inte vad.

Svar: men tack snälla du!! <3
joré

ISA

åh en stor, grön växt behövs i alla rum känner jag <3 <3

Svar: men ellerhur! :)
joré

partner in créme

älskar din växt (ge mig). är avis på att du såg fyra (4) F Y R A filmer. ge mig ditt sällsynta utrotningshotade djur, själv klappar jag den allra vanligaste sorten av ankor. älskar dina listor. tycker du kan donera din sv-presentation till mig. pannkakor är gott. du är bäst,

tjohejsvej

// partner in créme and whatnot <3

Svar: du kan få mina filmupplevelser och mitt sällsynta utrotningshotade djur, du kan få min svenskapresentation och du kan till och med få pannkakor. men växten skulle jag vilja behålla. kram <334
joré

Klara

Palmen!!! Så himlans fin!

Svar: tack tihi!!1 gillar den med
joré