Grönt och Sött

Ätbart

 
Idag var det chillfredag igen, inga lektioner föränn efter lunch alltså! Passade på att laga en riktig bloggfrukost - bananpannkakor. I sista sekunden kom jag dock på att det fanns lite spenat som höll på att bli dålig i kylskåpet så den fick åka ner i smeten den med. Smeten som i övrigt bestod av en mogen banan, en deciliter havregryn, ett ägg och en tesked vaniljsocker alltså. Det blev himla fina gröna pannkakor, bara att steka i lite olja och servera med lönnsirap (ja jag har det i alla mina recept). Och just det, det vita mellan pannkakorna är citronkvarg. 
 
Efter att ha startat dagen med en sådan frukost kunde den ju inte bli annat än fortsatt bra. Kämpade mig igenom två sega lektioner och mötte sedan upp min allra finaste vän på ett kafé för några timmars prat och skvaller. 
 
 
Skapade en kategori för chillfredagarna. Det kändes viktigt liksom, så att ni (mina kära tre läsare), kan hitta alla mina sovmorgonsäventyr i en kategori. 

Wilma

svar: Tusen tack fina du!!

Amanda-fotoblogg

Åh gud va fin blogg du har! Verkligen värd att läsa och följa :) Kram

Svar: Åh tack så mycket! c:
Joré Dirgélaité