katter och bananer

Resor

 
Sista dagen i Gran Canaria, då vi åkte på utflykt utan bestämd destination och stannade vid en bananplantering för att fota bananer, men en massa katter dök upp och bad om att få fastna på bild. 
 
Idag har jag varit hemma i drygt fyra dagar. Varje gång jag sluter ögonen dyker ett underbart ögonblick upp i huvudet, något så litet som när jag första dagen frågade efter sylt i affären och ingen pratade engelska, när vi spelade basket i solnedgången, när vi vandrade runt i Vegueta och jag rev ner en soptunna mitt i stan så det skrammlade jättehögt. Och jag önskar inget annat än att jag hållt kvar i det ögonblicket en sekund till, fått det att vara lite lite längre. Njutit av det en gnutta mer. 

MADDISENJ.SE

Riktigt fina bilder!!

Passar på att tipsa om att du kan vinna ett minneskort från Sandisk hos mig nu, missa inte det :)

Kram

Veronica

Åh, det verkar att du hade en riktigt fin resa. Så fina katter med ju! :)