Sen sist

Natur, Vardagligheter;

 
En halv månad har gått sen jag sist uppdaterade och min bästa ursäkt för detta uppehåll är väl att livet rullat på ovanligt smidigt och i hög fart. Här kommer en summering av vad som hänt sen sist. 
 
Jag har avslutat sommaren på topp, med en weekend på Bohuslän (bilder kommer!). Njutit av solnedgångar och havsbrus och umgåtts med min fina mormor. Jag har börjat i en ny klass, på en ny skola. Lärt känna en himla massa människor och fallit handlöst för de flesta, fast det är lite läskigt. Har knappt känt dem i en vecka men gillar dem väldigt mycket redan. Nästan börjat hitta i skolbyggnaden. Gått omkull med en häst och fått hjärnskakning för första gången i mitt liv. Funderat på att uppdatera i "Vem är jag?"-kategorin med ett nytt inlägg om mig själv för det som ligger uppe nu är väldig utdaterat. Men dragit mig för att göra det är att jag är så oerhört dålig på att beskriva mig själv. Och fotat ytterst lite. Till och med mitt instakonto har fått vila.