The Flying Dutchmen

Vardagligheter




The Flying Dutchmen

För några veckor sedan (då det var "kulturdagar" i Göteborg), var vi där. Kul var det, massor med glada människor, härlig stämning och en massa artister av alla sorter. Jag måste nog erkänna att Göteborg är min favoritstad (i Sverige). Enligt mig är ingen annan stad så välkommen och så mysig. Inte Stockholm, inte Malmö... utan Göteborg. Åh, mys. I vilket fall som helst, så blev det så att vi hamnade just på gaturatisternas The Flying Dutchmen show. Jag tror detta är något av den bästa underhållning man kan få gratis.

OBS! Googla inte "The Flying Dutchmen". Det kommer bara upp värdelösa länkar, som en länk till en sida där man kan köpa frön till knarkplantor eller en länk till wikipedia där det står om något gammalt skepp. Värdelöst.

Puss på er, nu ska jag fortsätta kolla på basket. 8)