Tända ljus

Vardagligheter




Jag absolut äääälskar doftljus. Det är så härligt att stiga in i sitt rum och känna lukten av skog... eller hallon... eller pepparkakor.

Jag är på någon väldans julhumör idag, är hur sugen som helst på glögg och pepparkakor! 8'D
Vill bara ha lov NU, och jul NU, och glögg (jag älskar glögg) NU... Dock så tänker ju inte lärarna som vi elever, de tänker liksom "nu pressar vi de stackars ungarna tills de håller på att ge upp och då puttar vi iväg dem på lov", medans vi (eller tja, jag talar ju bara för mig själv) tänker mera "färre inlämningar och prov innan lovet och fler (nej, inte fler, men i fattar vad jag menar) efter att vi återhämtat oss".  Men jag måste faktiskt medge att terminen har gått otroligt snabbt. Jämfört med förra året iallafall. Känns som tiden bara rusat förbi och man bara har hunnit gå genom så få ämnen, men ändå har man lärt sig massvis. Jahopp, kolla vad snäll jag ärsom delar med mig av mitt filosoferande.

Nu ska jag iallafall hoppa i sängen med aftonbladet i mobilen! (Haha, för er som inte visste det, jag läser alltid Aftonbladet i mobilen det sista jag gör på kvällen, sen stoppar jag mobilen under kudden och sover. Om jag inte somnar med mobilen i handen, det har också hänt).

MG

Sv: Tack så mycket för att du läste och kommenterade, det betyder supermycket! Jag är glad att du gillade dikten. Det är alltid kul att kunna inspirera andra. Det verkar som om vi har inspirerat varandra i såna fall, för jag absolut älskar dina foton! Du är jätteduktig. :)

Jennifer

Hur många besökare har du?



svara snälla i ett inlägg :)