Jag är...

Vardagligheter

... förbaskat sugen på att fota porträtt. Nu (okej, inte nu), imorgon, på måndag... SNART!

Har ägnat dagen åt trädgårdsarbete och... alltså, jag vet inte vad jag gjort mer idag.
Haft en otroligt slö dag - suttit vid datorn till och från och typ tittat på tv.

Som sagt, jag känner helt plötsligt en väldig lust att fota porträtt...
Men jag har ingen att fota!

STOOOR EFTERLYSNING... av en modell. [Kille/tjej/ålder spelar ingen roll, vi kan säkert hitta på nått.]
Nå'n av mina kompisar som vill ställa upp? 8'') Skulle bli överlycklig, jue.



Min lillebror i somras (Tenhultssjön). Världens finaste sommar var det - med världens finaste vänner.
Önskar jag kunde spola tillbaka tiden och ha lika kul en gång till.


Apan. c:

Jag har också lust att fota porträtt, men det finns ingen som vill det här..x)

Olivia

Jag kan, fast jag är inte snygg på bild ;)<3

cornelia

jag vill ? :D (a)