» Just for a week

Vardagligheter


 



Första bilden: Sill i bädd, om man översätter direkt från litauiska.                                                                    
Andra bilden: Mammas snygga påskbuketter med sparris och gula tulpaner (påskliljorna tog slut)                       
Tredje bilden: Cucumber creations                                                                                                                
Fjärde bilden: Vitlökssmör och supertunna knäckebröd... jag vet inte riktigt hur många jag stoppade i mig.         
Femte bilden: Mamma nere vid sjön i mörkret.                                                                                               

D
agen har bestått av äggmålning, väntan på mormor och faster, samt en tre (fyra, två efterätter ♥) -rätters middag. Är mätt så det räcker och blir över, så nu ska jag hoppa ner i min kalla (för tillfället) säng, för imorgon blir det till att vakna kvart i sex för att äta påskfrukost, och sedan säga hejdå till mormor och faster för att köra iväg till flygplatsen. Spanien nästa! säger jag bara. Mina föräldrar har bestämt sig för att lämna båda datorerna hemma, vilket jag tycker är helt galet, (för då kan jag ju inte blogga, eller ladda ner bilderna från kameran), men nu får det väl vara så. Detta betyder alltså att jag inte kommer att kunna blogga tills vi kommer hem, om jag inte i min desperation lyckas hitta en datorn någonstans (ironi där, så desperat är jag verkligen inte). Men jag kommer hem igen på söndag, och då kan ni vara säkra (så länge inte något oväntat händer) att det kommer en bildbomb med semesterbilder! See ya, Glad Påsk, och nattinatti.

Bella

Det där ser riktigt gott ut ! :)

h

nej, om man tänker igenom de lite tro jag man kan förstå vad mitt namn betyder :)

jennifer / photography

Ja, den är verkligen det!

Tack ås mycket :D