Hotell Jazz

Vardagligheter

Har sitter jag pa ett hotell i Barcelona, med bara tjugo minuters tid pa mig att sitta vid datorn och ett tangentbord utan svenska bokstaver. Iallafall sa kommer jag hem pa sondag, snart alltsa, och da kan ni forbereda er pa en gigantisk bildbomb. Manga fina bilder har det blivit, och jag har fortfarande nagra dagar pa mig. Kameran ar fulladdad igen och snart ska jag ge mig ivag pa annu en trevlig dag i Barcelona, med alla dess levande skulpturer, snygga kyrkor och andra attraktioner. Senare kanske det blir ett litet bad pa taket har pa hotellet, fantastisk utsikt fran poolen. Kande bara for att skryta lite. <3



Bjuder pa denna sommriga bild pa min lillebror innan han klippte av sina anglalika lockar...

Miss Amanda

Söt pojke :)

Hur har din helg varit? :)

Billiga Hotell

Hehehe alltid det klassiska problemet med saknaden av svenska bokstäver. Hoppas vistelsen på hotellet blev bra i alla fall :)